I want a greek

Ni alla har antagligen sätt "systrarna i jeans"? Iam in love..
Jag svär, den  här filmen och titanic är dom jag gråter mest åt.
Och Costos (om han heter så) ÄR SÅ JÄVLA SNYGG. Jag dör.
Varför är alltid greker så himla snygga? Deras mörka ögon och mörkt hår och gyllenbrun färg över hela kroppen.
Jag ryser bara av tanken.
Och jag som ska till Grekland i sommar, jag lovar jag kommer dräggla så fort jag skymtar dom snyggarna.

Min rubrik kanske va för mycket, men gud så snygga dom är.
Raaaawwr...

Dags att sova. Känner hur ögonen slumrar till ibland.
Ska drömma om snygga greker nu. 
Looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooove


Costos i fimen, irl Michael Rady


Kommentarer
Postat av: jessica

HAHAH GREKEN I VÅR SKOLA ELIN HAN GILLAR DU VA :D

2009-04-08 @ 20:54:25
URL: http://favoritfejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0