söndag kväll

har inte skrivit på ett tag. Och har fått in lite tips.
Ska försöka fixa allt!
Hmm..  Jag har tråkigt. Har varit med b-b-b-bääästaste elvira idag..
En "liten" lista slänger jag in x)

[  ] Hamnat på sjukhus/akuten
[ x] Förlorat någon jag älskade
[  ] Dödat någon
[x] Bakat sockerkaka
[x] Velat dö
[x] Lyssnat på samma låt en hel natt
[  ] Ätit godis istället för att gråta
[x] Varit ordlös
[x] Hatat värme
[x] Skrivit på någons arm
[x] Dissat någon som ringt på min mobil
[x] Dissat någon som gillar/gillat mig
[x] Hatat någon som jag igentligen älskar
[x] Ångrat mig
[x] Varit svartsjuk
[x] Har ätit middag med någon jag tycker om
[x] Tror på det övernaturliga
[x] Har hatat mina föräldrar
[  ] Ätit jättemycket och sedan spytt
[x] Hatat min kropp och mitt utseende
[x] Spelat gitarr
[x] Sjunger i duschen
[  ] Har sett någon döende
[x] Har vibrerat av nervositet
[  ] Slängt porslin i väggen
[  ] Tycker att pengar är viktigare än något annat
[  ] Gillar inte då folk frågar mig saker
[  ] Drömmer ofta mardrömmar
[  ] Skulle kunna döda för någon
[  ] Skulle dö för någon
[x] Har ett smeknamn
[x] Somnat på golvet
[ /] Hånglat på hållplats/station
[  ] Åkt buss genom halva sverige
[  ] Kastat mig framför ett fordon
[  ] Brutit kontakten med någon för en kyss
[ /] :$ Tagit min kompis pojkvän
[x] Cyklat utan händer
[x] Känt mig som ett as
[x] Viskat i någons öra
[x] Skrapat upp knäna
[x] Tuggat på ett grässtrå
[x] Hållit i en orm
[  ] Trott att jag varit odödlig
[x] Kastat min telefon i väggen
[x] Vaknat av att jag gråter
[x] Har gråtit i någons närvaro
[  ] Har sprungit en kilometer utan uppehåll
[  ] Har alldrig ätit fisk
[  ] Har sett en film mer än tjugo gånger
[  ] Gillar att städa
[  ] Har varit lunarnörd
[/] Kan tre eller fler språk
[  ] Har bra självförtroende
[x] Tror på gud
[  ] Är en negativ jävel
[  ] Drömt att jag varit död
[  ] Har aldrig druckit öl
[  ] Trivs med min kropp
[x] Är dålig på att säga nej
[  ] Har någon gång känt dödslängtan
[X] Avskyr matte
[  ] Har varit på hultsfredfestivalen
[x] Hade gosedjur som liten
[  ] Är emot abort
[x] Faller nästan alltid för fel personer
[x] Gillar muskler
[  ] Hatar mjölk
[x] Vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
[  ] Tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
[x] Verkligen hatar att gå till tandläkaren
[  ] Gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
[x] Vet hur det är att älska någon som är för långt borta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0