stavningen, ett problem?

Om jag skulle sitta och tänka på hur jag stavar så skulle det ta en evighet för mig att skriva ett inlägg.
Och asså, jag vet att jag är ganska dålig på att stava och att jag alltid har haft brister på den fronten.
men jag har faktiskt gått på en stavningskurs i skolan pga att jag stavade dåligt.
Men jag har absolut inte en blekaste aning varför ni sitter och säger "varför stavar du äntligen-ENKLIGEN?"
Jag kanske inte kan stava det men nu ska jag ändra mig
ÄNTLIGEN ska jag lära mig att stava!!!


Kommentarer
Postat av: maria

jag tycker inte det gör något att du stavar lite fel , det gör alla. och lixom man fattar ju vad det igentligen ska stå(om man då inte har något fel och kanske är lite trög ..) :)

2009-04-13 @ 21:27:22
Postat av: TESS

Du stavar ju jättebra! Speciellt jämfört mer några av mina kompisar!

2009-04-14 @ 08:08:01
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0