vänner är ganska tillfälliga

Märker att det är många som har förlorat någon man inte trodde man skulle förlora.
Det är jobbigt att höra faktiskt. Och även jag har gjort det miljontals gånger.
Lovade min kompis Felicia en gång att vi aldrig skulle tappa kontakten när jag flyttade. Men det hände.
Och Hanna vad, henne förlorade jag. Även fast jag inte trodde det.
Och Hanna smexit, men vi försöker att bygga upp det iaf.
Jaja, jag tycker synd om er alla.. Fast man kan ha underbara vänner nu också. Även fast man förlorat någon.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har fått en award och är även utmanad, kolla in min blogg för mer info

2009-04-10 @ 13:35:52
URL: http://soofaaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0