hos mamma igen

Hej gullungar!
Är  hemma hos mamma nu.
KOm hem för kanske en halvtimme sedan och ikväll har jag matteläxan att göra.

Iaf, ifredags så kom vi hem till pappa och då hade han årnat en överraskningsfest till mig.
Det va bara några vänner till våran familj som va där och vi åt mat och jag fick presenter (lägger upp bilder senare!)
Sen igår så kom farmor och min faster och firade mig ett tag.

Ikväll så ska jag beställa ett busskort (hoppas jag) och sedan så måste jag göra min matte läxa färdig också




Kommentarer
Postat av: amanda

hej, jag gillar din blogg jätte mycket, du är en av mina favorit bloggar faktiskt. det är synd att så många bra bloggar som din inte får lika mycket uppmärksamhet som vissa av skitbloggarna med dom blonda kopiorna av varandra i bloggtoppen får.

sen har jag en fråga:)vart kommer tröjan du har på dig ifrån?

sluta aldrig blogga :)

2009-08-30 @ 20:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0