iam the fucking best

Det känns som jag har blivit flyttad ett steg i mitt liv. Jag har kommit halvvägs ut från mitt skal.
Nu känner jag mig vacker. Har inte gjort det på otroligt länge, har inte heller några mörka ringar runt mina ögon längre och jag känner mig inte deprimerad.
lyckligare, det är nog så det kallas.
Nu känner jag nästan en vilja att börja kämpa i skolan och ta tag i allt jag har missat och slumrat bort på lektionerna.
Jag ska fan lyckas och det känner jag redan att jag gjort.
det känns som att hela åttan har gått och jag har fått toppen betyg och beröm.
Men nu när jag tänker efter, så har jag inte ens fått några läxor eller så.
Men just nu känner jag mig för att öppna bökerna och läsa egenom allt jag inte kan och komma tillbaka som ett snille.
Just så känner jag.. Men jag ska fan njuta av dem sista dagarna kvar av sommaren och bara vila ut och ta tag i den här jävla skiten som hänger bakom mig.
jag vet att jag har vänner som stöttar och en underbar familj som jag älskar och tror på .
nu lever jag livet, fan va jag är lycklig nu..
Nu har jag inte lust med något annat än att sitta och kolla på mig själv och förstå att jag har ett unikt utseende och en personlighet som ingen kan ändra.

Idag ska jag ta hand om mig själv..
Fan, ingen får störa mig i den här stunden alltså.. Känns sjukt konstigt att jag känner så här. Har aldrig gjort det tidigare


Kommentarer
Postat av: elin

JAG ÄR SÅ JÄLA STOLT ÖVER DIG ELIN!



gud vad jag älskar dig stumpan! från din elin

2009-08-11 @ 23:31:48
Postat av: Kim

Elin, du är vacker!

2009-08-14 @ 04:05:42
Postat av: felicia

BRA ELIN! Du har mitt stöd i alla lägen,

och vi två ska klara av engelskan. Visst?

Fortsätt alltid kämpa elin, <3

2009-08-14 @ 23:37:32
URL: http://felicius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0