jag har idé troka

Jag har insett att min senaste kyss: inte va med den rätte
Jag pratar: högt och otydligt
Jag tycker om: mina vänner och familj
Jag avskyr när folk: snackar bullshit och är dryga
Min bästa vän är: Sofia
Min första vän heter: Felicia
Kärlek är: bäst men ändå sämst
När jag borstar tänderna: så spyr jag nästan
När jag lagar mat: blir det oftast lyckat
Jag tänder på: killar ?
Jag är rädd för: insekter och andra otrevligheter
Den värsta känslan är: nervositet
Den bästa känslan är: att vara kär
Jag är bäst på: att äta
Jag är sämst på: matte -.-
Om jag va ett djur skulle jag vara: en katt :)
Min mobiltelefon är: mitt liv
När jag vaknar på morgonen: så vill jag somna om
Just nu tänker jag på: att jag har ont i huvudet och på att mitt id-kort inte kommit 
Bebisar är: irriterande, men så jävla underbara!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0