josefine, ÄNTLIGEN :D

Nu ÄNTLIGEN tänker jag skriva om Mario Badescu Drying Lotion.

Jag har använt den nu, i... 1½ månad och denna grej är så att den torkar ut finnen över natten.
Det är därför man ska ta upp lite av det rosa cerumet och badda på finnen med en topps.
Det är alltså ingen ansikts tvätt. Utan du tar den efter du har tvättat bort sminket och är helt ren.

Men men, Jag har då använt det ett tag och det funkar!
Tro det eller ej, men det gör det.
Jag va jävligt skeptisk i början med den här produkten men när jag testat den några gånger så funkar den:
Sen så kanske inte finnen går bort direkt utan man får uppehålla den med prudukten 2 dagar kanske, sen så är den uttorkad´.
DEt finns också andra produkter i denna serie. Och jag lägger in länken för er som är intresserade att köpa den!
Jag rekomnerar produkten!

http://eleven.se/mario-badescu-drying-lotion-2771.html

Mario Badescu Drying Lotion

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hihi, tack så mycket! tror jag ska köpa den (:

2009-08-25 @ 16:35:51
URL: http://rebeccaochjoseifne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0