opera får mig att skrika


Världens vackraste Kreta, I miss..
Förlåt för världens dåligaste bloggning, men jag har inte haft orken med mig eller något att skriva om.
Helgen har varit helt okej. Varit med Elin och vi har väl mest degat.
Som sagt, va på opera igår, och jag säger bara tacka vet jag RnB och house. Alltså jag ville bara skrika. Men det va härligt och lyssna också. Och det va en födelsedags present.
För er som undrar heter operna Barbaren i Sevilla. Den skulle vara rolig. alla garvade förutom jag..
Nu ska jag äta och sedan så vet jag inte vad som händer.
VI hörs och i morgon är det skola...


Kommentarer
Postat av: josefine

Du har fortfarande inte skrivit om den där krämen (: Hihi.

2009-08-23 @ 20:07:24
URL: http://rebeccaochjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0