2 0 0 9

Bajs, allt försvann. OKej, men jag ska göra en lista som jag hittade i en väns gamla blogg, det var hur året 2008 va, men nu ska jag ändra och skriva 2009 ist :)
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
säkert något, men inget jag kommer ihåg. Jo! Jag solade solarium första gången

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Haha nej

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Två personer!!! Skoja

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tur det!

5. Vilka länder besökte du?
Grekland

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
En pojkvän

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
2/7-9/7

8. Vad var din största framgång 2009?
Klarade skolan med låga betyg

9. Största misstaget?
Tappa kontakten med två av minna vänner rejält

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkylningar och feber och så

11. Bästa köpet?
Julklapparna till min underbara familj!

12. Vad spenderar du mest dina pengar på ?
Smink och kläder, lätt

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag och Elin Ånimmer kom nära varandra

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
When love takes over - David Guetta

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med min pappa

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Klagat på mig själv

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med min familj

19: hur många one night stands?
10000000000 miljarder. -.-

20. Favoritprogram på TV?
Glee och Mammas pojkar

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Haha ja

22. Bästa boken du läste i år?
Tillsammans del två och i taket lyser stjärnorna

23. Största musikaliska upptäckten?
Rachel Barror

24. Något du önskade dig och fick?
Ipod touch, en tröja, USB-minne, bs parfym och presentkort

26. Något du önskade dig men inte fick? 
Borstsätt

27. Årets bästa film?
New moon

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Vad gjorde jag... Firade med släkten och sedan kom sofia :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Klart det gör!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Ful men bekväm

31. Vad fick dig att må bra?
Elin, smink och min mamma :)

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Gissa tre gånger.. Zac Efron såklart

33. Vem saknade du?
Agnes och mina kusiner

34. De bästa nya människorna du träffade?
Hmm... Jag träffade några stycken. Och de är bäst ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg in bild på vad du fick i julklapp!!

2009-12-26 @ 20:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0