BORTAGET

Jag förlät dig för det du gjort mot mig. Men nu inser jag, att du fortfarande är exakt samma människa jag lämnade ett tag. 
Du vill ha tillbaka mig. Jag gav med mig och trodde du skulle förstå va jag har sagt till dig. Men du har bara bevisat att din personlighet inte passar mig.
Vad hände med oss? Just nu är det bara en du vill vara med, du tål inte att jag är med henne ensam, går iväg och pratar med henne. utan du måste alltid stå bakom och vara med i en konversation som jag har med henne.
Du tvingar henne stanna hos dig, så att jag kan bli ensam. 
Jag tycker du ser mig som ett hot, ett hot som egentligen inte existerar. utan bara i dina tankar.
Jag är heller inte heller avundsjuk i dig. Som du verkar tro. Du tål inte när folk säger komplimanger till mig, du är den som vill få mest uppmärksamhet. 
och jag tål inte sådant, 
jag vill inte heller börja bråka med dig eller sluta umgås, för du vet jag att jag förlorar en av mina vänner.
Jag har andra vänner än dig, men du betydde så jävla mycket. DU va en av mina bästa vänner.
Men nu är du... En bekant, en kompis, en som går i min klass. 
För på det sättet du är mot mig, bevisar att du inte vill ha mig som vän.
Du tävlar med mig. Så känner jag.
Inte utseende eller skolan, utan att ha en vän till oss gemensam för dig själv.
Jag tål bara inte sådant.. I'm afraid we don't have so much incomment
Men även, alla svaga sidor och även de elaka, så älskar jag dig. Så du vet..

JAG ÅNGRAR DET JAG SKREV...

Kommentarer
Postat av: den bästa

ångrar du att du skrev detta inlägg eller ångrar du de du sa ? :O

2009-12-11 @ 23:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0