baka en kaka

Hello!
Är rysligt trött och har en aning ont i magen just nu, men jag ska kämpa mig till min syster som snart ska ha juluppvisning på gymnastiken. Det är alltid kul!
Gick upp gymnastik ett tag när jag bodde i Hässelby, men.. Jag va inte så duktig, så jag fortsatte inte när jag flyttade till Täby!
Hur som helst, igår va jag med Hanna&Elin och några till.
Sen idag vet jag inte alls vad jag ska göra, blir väl att träffa bruttorna igen.
Och på söndag ska jag till kyrkan med Elin, sen ska vi till hennes mormor och baka en kaka :P haha nej, men hon frågade om jag ville följa med och baka med hennes mormor, så visst :D klart jag ställer upp!
Lär kanske inte blogga ikväll. men vi får se!
Talk to you later guys!
har inga bilder som är bra på den här datorn.. Det är den orsaken till att jag inte lägger upp bilder jag tagit själv, men som sagt. ska ladda över alla mina bilder på ett USB minne och tanka över till datorn jag ska ha i mitt rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0