Jag är svart hårig..

Hej på er, och tack för all beröm. Blir så glad :)
Skolavslutning som sagt igår, efter det åkte jag och Sofia och shoppade julklappar. Är i stort sätt klar! 
Sen väntade jag på mamma, sen mötte Sofia och Sofia mig och sedan så plockade vi upp Elvira på vägen.
Vi färgade hår och kollade på en film, som jag somnade åt.
Mitt hår blev mörkt. Riktigt mörkt.
Fast jag gillar det :D
Nu så hade jag tänkt att hoppa in i duschen och chilla med en lermask som doftar choklad.
På återseende



Kommentarer
Postat av: sofia världens bästa saarm

det är verkligen sjukt snyggt

2009-12-19 @ 23:17:15
Postat av: Cecilia

Ska också färga mitt svart/mörkbrunt snart.. så himla snyggt! (: anna anka kan dra åt Helv*te med att solbrända blondiner är det snyggaste som finns.

2009-12-25 @ 19:55:36
URL: http://freestylebyme.blogg.se/
Postat av: neger

SLICKA FITTA sarre

2009-12-26 @ 16:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0