MISS MY HAIR

Hello!
Hur mår ni idag? Jag mår i varje fall jätte bra.
I morse, så försov jag mig tyvärr. Minns att klockan ringde, och jag stängde av den och vaknade halv 8. Inte bra asså, men bestämde mig att hoppa första lektionen. Orkade inte stressa. 
Så kom till engelskan vid 9 ungefär och kollade 10 minuter på en skit kass film.
Sen va det skola som vanligt. Några i 9:an hade kastat stinkbomb så att alla dörrar va typ öppna i hela skolan, det va alltså svinkallt. Sen så skulle vi kolla om brandlarmet funkade, och ja. Det gjorde det.
Fick så jävla ont i öronen. 

Efter skolan så sprang jag ifatt Sofia, gick hem till henne ett tag och för att vänta på att LP skulle komma och hämta mig för att vi skulle åka och köpa en jacka.

hittade ingen, tills vi åkte till arninge, där hittade jag den. Ser ifs ut som en reflex bomb. Men den liknar oxå en canada goose! + i kanten på den.
Sen gick jag hem till elin och va med henne i en timme ungefär. Och nu tänkte jag hoppa in i duschen..
Så skönt..
KRAM PÅ ER!


GHAHA men gud va ful bild.. men åå mitt hår va långt och jag va brun.

Kommentarer
Postat av: haha

ska du inte puta liite mer på läpparna EICHYYYYYYYY?

2009-12-17 @ 16:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0