om 2 dagar är det jul, tror jag

Hello my dear.
Hur mår ni idag? jag mår iaf helt okej!
Går kom elvira och sofia hem till mig. Vi öppnade julklappar och kollade på en film.
Fick jätte fina saker! Tänkte ta bild på dem någon dag, det räknas ju till mina andra julklappar, så dem kommer dyka upp när jag har tagit bild på de andra julklapparna!
Iaf, Sofia drog hem vid 10 och Elvira vid halv 1 typ. 
Så nu sitter jag här med en ansiktsmask som dolftar chocklad. Mums. Vill äta den!
VI får se om det är något jag rekommenderar sen!
Talk to you later!
Jag just nu..

Kommentarer
Postat av: sofia is the shit

hur lyckas man att vara så jäkla söt fast man har ansiktsmask på sig?!



(vet att ansiktsmasken inte kommer vara kvar när den är klar, hihi du kommer ha ätit upp den!)

2009-12-22 @ 16:13:54
URL: http://sofiacandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0