Så!!

Nu är jag på datorn, det suger att skriva inlägg från mobilen, men det funkar om man är i ett desperat behov av att blogga.
Hihihöhö..
Tänkte berätta lite om helgen dåra, den spenderades med Elin Anna Cecilia Ånimmer. It was funny, vi har ifs alltid kul.
på fredagen så gick jag direkt från skolan till henne. sen tog vi våra små ben till mig, där vi hämtade kläder jag tänkte använda på kvällen. Vi visste som sagt inte vad vi skulle göra...
Så vi satt ett tag och funderade, sen när Elin ringde Yvonne, som då va med Jessica, så vi mötte upp de på bussen och så tog vi oss till Ymervägen.
men sen så skulle Yvonne och Jessica till några andra och vi fick tyvärr inte komma in, muuh..
men men, så vi satt ute. haha, typ en halvtimme.
sen gick vi in och gjorde nada. Tog bussen hem till hennes farsa och sedan så ville Elin åka till Täbyvägen för att träffa några randoms.
Fast jag orkade inte, så vi stannade hemma, gick och la oss och hade det allmänt mysigt.
Sen på lördagen vaknade vi och så beslutade vi oss att gå på bio, det fick bli den som gick på en helt okej tid, så vi tog 2012. Helt ok film..
Lite hemsk asså! Tror förövrigt inte att jorden kommer gå under då..
Sen så åkte jag hem och åt och så, sen fick vi bråttom för att elin hade bestämt att vi skulle till roslagsnäsby på någon fest. Så vi åkte ditt, men vi hittade inte först. Så vi ringde Anna som galningar. Haha. 
Tillslut hittade vi. Vi va inte där så länge, typ 45 minuter. Så vi hann inte va med om festen så länge, sen så sprang vi till bussen för att åka till Gribbylund till några av Elins killkompisar. 
Vi hade det kul och sen åkte vi hem, eller hem och hem. Det tog tid, för nattbussen kom aldrig. Så Jens, en kille som va med vinkade in en taxi, så vi tog den. Sen funkade inte elins kort (HAHAHAHHA) så vi stannade till på ica och tog ut pengar. Sen kom vi hem och gick och la oss i sminket. 

Sen på söndagen va vi sega, orkade inte gå till kyrkan (konfirmerar mig!!) som planerat, utan stannade med elin till 5 något på kvällen.
Så det blev alltså en Elin och Elin helg, Med mycket skratt så tårarna spruta.. Haha, älskar den bruden.
Elin do you remember? HAHAHAHAHHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0