SVAR PÅ TAL

kul att du vågar lägga ut den med tanke på hur det låter, creds för det.
Svar; Ja tack för det! Och jag vet, min röst är inte helt mogen heller, Och att jag lägger upp den är för att jag inte har det bästa självförtroendet och vill övervinna det.
Det är det, så döm mig inte efter en låt. 
Jag skrev att jag inte tar åt mig av elaka saker. MEN just vid detta tillfälle gör jag det.
Låt mig få spela in låtar och göra en cover på den. Men det andra människor som gillar min röst, och det är de kommentarerna jag ska ta åt mig av. Ingen jävla massa skit. 
Erkänner att jag spricker och sjunger falsk på vissa toner, men i övrigt. Så är det helt okej!
Bara för det här, ska jag fan göra en till.. MOHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH
Tänk att en elak kommentar kan göra mig så mycket starkare. Huh

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sjukt duktig för att inte ha tränat liksom, lr asså gått på sånglektioner och så! Jag tycker att det låter asbra =)



MVH sofia den store



ps. YOU ARE THE BEST

2009-12-22 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0