back on track.

Jag kör en fråga direkt om videobloggarna.
Som sagt, videorna är inte precis tillgänliga.
Jag har ingen kamerara och om jag filmar med mobilen blir det dålig upplösning.
Så det är faktiskt inget aktuellt. Men mamma vill ha en egen kamera som hon kan dela med mig så att jag kan ta bilder på saker jag köper och alla dessa videos.

Och den kameran som ligger i kategorien "januari" är jag mest sugen på!

Åter det som jag tänkte skriva.
Jag bloggar inte alls på helger. Jag hinner lixom inte med. Och jag är ledsen över det.
Skrev i torsdags ett inlägg om läppglans (?) och i fredags inget och inte i helgen heller.
Men det är bara det att jag kanppast hinner. Jag är i fullgång på helgerna känner jag.

Igår va det den överskattade dagen, och va gjorde jag? NOTHING.
Tänk att man alltid ska vara ensam på den dagen.
Till och med mamma va ensam efter som att mannen i huset va borta.
Så att ..
Alltid är det något. Men va med Elvira på dagen och Sofia på kvällen. Så att jag va med minna närmsta.

Hmmm, va mer.. Måste köpa bussremsa.

Nej nu ska jag busa med den lilla mannen i huset ;)
Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0