försenat inlägg!

Hej på er,
ett försenat inlägg.
Skoldags i dag i varjefall. Det gick faktiskt bra, kände mig bättre efter 2 dagar i sängen.
I morgon har vi prov. Om tobak och sniffning. Gaad, det är så mycket jag måste lära mig om det.
men nej, jag måste få min skönhetssömn, har pluggat ett tag nu och nu räcker det.
I morgon ska jag plugga innan och krama sofia.
Saknar henne!

Va med sofia i dag, inte min saarm utan en annan, vi hade det bra. Vi gick hem till henne gick ut med henns hund och jag hade mina/mammas skyhöga klackar på sig. Så att, jag har ont i hela fötterna efter det.
Fast fick låna hennes uggs, vi kollade lite på film och sedan så stack jag hem.
Mamma hämtade mig, och vi åkte till skokanonen.
Och yes, jag fick med två par skor.
Ett par lite högklackade, en stövel med klack
Och en låg gympa sko utan snörning.

inte illa,
juste. Frågorna, va tycker ni?

Det va ganska mycket frågor om min fjortis period, jag ska skriva mer om den sen.
Och svara på några frågor som har kommit in om det.

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ligger skokanonen?

2009-02-04 @ 23:26:53
Postat av: Anonym

kan inte du visa bilder på dina skor?

alltid lika kul.

skitbra blogg :)

2009-02-05 @ 00:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0