gäsp...

Nu har herr kväller stigit in i mitt huvud, nu börjar det skrika SOVA SOVA SOVA.
Men ska inte sova ännu. JAg ska duscha och så.
riktigt jävla onödigt. Men det hör till.
I morgon är det en ganska chill dag, vi har typ någon speciell dag så vi ska dansa andra utlänska danser och kolla på en invandrar film. (?) RASISKTISKT! Juste, det hette mångkulturela dagen.

Så vi får se hur det blir. Sen ska jag sova ut.
Känner också hur huvudvärken smyger sig in i mig.
Men få allt göra ett försök i morgon.

Hmm, kvällen så här långt. Kollade på en film, Nothing Hill. EN FAVORTITFILM med Julia Roberts och Hugh Grant. Den släpptes för 10 år sedan ungefär. Men är fortfarande skit bra.
Käkat mat och chillat, allt för att bli bättre. Tänkte dricka honung för ett tag sedan. Men ångrade mig.. Spy lust varje gång jag gör det.
Men bara att stå ut!

Dags att bulla upp täcket, fluffa upp kudden, duscha, göra en kopp te, lägga sig i sängen och läsa en amelia (ha ha).
God natt hurrni! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0