gillar inte att vara ensam

Är hemma idag, igen.
Kände mig ganska hängig i morse, så det är bäst att helt enkelt vara hemma.
Vet itne om jag går i morgon, känner mig hängig varje dag nu nästan.
Har feber tror jag, allt snurrar när jag står upp.

Och en läskig sak, min dator sitter på övervången och jag har absolut skräck att vara själv hemma, måste ha tv på och min radio i sovrummet.
Och jag är rädd för spöken och liknande.
Och sen när jag gick upp, hade mamma (eller någon) lagt typ något över en stol så det såg ut som en gubbe eller något liknande som stod där,
och ni ska vet hur rädd jag blev!
Jag dog av skräck nästan, men det va bara något , så jag kastede bort det och satte mig här nu. 
Så att, aldrig mer att jag är ensam hemma, fy bubblan!

Haha, fånig jag är men. Man är som man är alltså. 

nu ska jag dra mig ner och kolla på scrubs! :D
 
kramar


Kommentarer
Postat av: Rebecka

du är inte ensam!

2009-02-03 @ 19:16:19
URL: http://rebeckq.blogg.se/
Postat av: fredrika

Haha, fan jag äääälskar att vara ensam hemma! Ingen som stör en liksom, man e kungen i huset :P

2009-02-03 @ 22:41:20
URL: http://fredrikaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0