här

Ni ville ju se mina nya skor !


ett par låga gymnastik skor utan snörning.
Dom ser kanske intes å himla snygga ut på bild, men helt ok på.
jag köpte dom enbart för att jag skulle kunna ha ett par skor till tights.
alla andra gympa skor ser ut som stora blaffor på fötterna


en stövel med en klack.
Som sagt, det är snyggt till allt nästan, förutom mjukisbyxor etc.
Men dom här andvänder jag till jeans och tights också, men problemet med dom va att dom va ganska vida i vaden.
men jag har mina knep ;)

Nu ska jag duscha och sedan sova! Love


Kommentarer
Postat av: Anonym

helt äligt så va inte de så fina "/

klacken på skon va riktigt fet, och de vita p dojjorna var för liksom mycket, men alla har sina sikter, du gillar ju dem ;)puss på dig.

2009-02-08 @ 22:52:56
Postat av: Anonym

jag tyckte dom va grumt snygga :P

jag tror min syrra har lika dana som dom första fast gråa:P

2009-02-09 @ 15:47:54
Postat av: HELEN

Men anonym: Klacken påstöveln ska vara så, det är ju fan skitsnyggt med fatassklack!



puss, ville bara säga det

2009-02-09 @ 19:14:57
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vet att det vita inte va så fint, men försöker smutsa ner det.

Men alla har sin smak

2009-02-09 @ 20:28:48
URL: http://eichy.blogg.se/
Postat av: annasagen

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dom där skorna vill jag ha, gymnastikskorna alltså! fast rosa.. men jag har 42 (hahahaha) så jag kan inte tyvärr så största är 41 :-(

2009-02-10 @ 12:33:50
URL: http://annasagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var köpte du klackskorna? Tror jag har likadanna.

2009-02-15 @ 20:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0