hissa och dissa

Kör en sån här fånig sak, men jag måste
Idag vill jag hissa;
blåbär- Dels för att det är otroligt gott och så otroligt nyttigt och att man blir så härligt blå i hela käften!
min nya tröja- den är så underbar, tror det blir ett nytt favortiplagg, tror det är bara sofia som vet vilken det är. Den kommer från gina! (ÄLSKA GINA!)
tacobar- Det är lixom underbar, lagom mättande och så är det alltid så bra stämning på dom där ställerna. OCh deras encildas är sjukt goda!
idag vill jag dissa;
skrikande killar- självklart får killar skrika, haha. Men killar som när man går förbi dom sitter och gör kiss kiss ljud och busvislingar. åågud va busiga ni är! det är okej om det är riktigt heta killar. Men idag när jag gick till mormor från konsum vid henne så satt det några "tuffa" killar som busvislade och sa i stil med till sina kompisar "vilken brud, kolla häcken!". Suck! dom är så skrattretande! man kan också säga att killar som sitter i bilar och tutar på en är jävligt irriterande också.

Kommentarer
Postat av: Charlotta

hur har du fixat den text stilen du har när du skriver? :) den är jättefin!

älskar din blogg! fortsätt sådär

puss!

2009-02-28 @ 22:08:30
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0