lördag, eller söndag!

NI MÅSTE KOMMENTERA!
Dåliga blogg dagar på sistonde, men i fredags va jag i skolan sedan stack jag,sofia&elvira till runan.
Det va väl sådär.. Gick mest ditt för att skaka bort min mage :P nej, men ibland måste man ha lite kul.
Sedan gick jag och sofia hem och vi slaggade hos mig, vi satte oss för att se på highschoolmusical men det sket sig.
och sedan stack familjen hem till några bekanta och käkade och kollade på melodifestivalen.
Och jag tyckte att det va rätt som gick vidare. EMD och Molly. Fast synd va det att inte BWO gick vidare till globen.

I morgon ska jag och mamma till täbyc och göra några ärenden. Ska kolla på bankomatkort och id-kort.
Och shoppa :)

Men jag ska snart ner och sova. Är ganska trött.

Hugs!


min bok är kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: i know u think biatch!

Din bok äger :) haha

2009-02-22 @ 14:34:43
URL: http://soofaaja.blogg.se/
Postat av: angelica

vart köpte du boken i taket lyser stjärnorna, hittar den aldrig ?

2009-02-22 @ 16:25:06
Postat av: Eichy

på en bokhandel i täby c. Akedemibokhandeln tror jag :) kram

2009-02-22 @ 19:06:02
URL: http://eichy.blogg.se/
Postat av: angelica

tack! :)

kram

2009-02-23 @ 18:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0