suckk!

Antagligen har jag något fel eller så är jag helt såld på en kändis.
Elin, det funkar inte. Du kan inte vara kär i någon som du sätt på tv och i tidningar!
Men fuck va jag älskar honom!



bort från honom ett slag, även fast det inte går.
Fy!
Skolan i dag va hemsk, hur ont jag hade i magen under hela dagen går inte att beskriva med ord så jag stack hem vid språket. åå va min mage värkte. Inte mensvärk utan magknip och jag gick och gormade mig hela dagen.
Suck.
Fick komplimanger från min lärare att jag jobbar bra nu och så. Glad kan jag säga att jag är, efter som att jag har så dåligt självförtroende.

Sorligt nog ska jag ta hem mycket att göra under sportlovet så att jag lär mig lite! Har lovat mamma också ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0