tips

Det kom redan in en fråga från Beatrice.
Och jag tänker besvara en fråga redan nu,
det är skönhet tips, själv så kommer jag med minna egna tips men jag startar ett nu!

Ett tips som jag håller i det är att göra en egen ansiktsmask.
Helt otroligt , men det funkar.

Man måste bara ha avokado, majonäs och några citron droppar.
Hälst en halv avokado och typ två tsk majonäs och 5-10 droppar av citronen.
Det finns ju citron saft på flaska, så den kan man ta. Och så kan man ju ta en vanlig. Men det är ett tips.

Blanda det i en skål och ta en sked och lägg ett tjockt lager av det över hela anskitet.
Och låt värka i kanske 3-5 minuter, det kan variera och hur mycket tålamod man har ;)

Men det finns ju olika saker att blanda en ansiktsmask på , men den här gör jag någon gång när jag har tråkigt.

Hoppas ni gillar det jag skrivit!



Ett till tips är att ta avokado där det är torrt på huden och låt värka ett tag och tvätta av. Man märker skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0