utamanar min stora rädsla

Jag har alltid varit rädd för clowner och liknande..
Jokrar, mimmare. Fy, tanken får mig att rysa.
Men jag läste i en annan blogg om Heath Ledger (jokern i nya batman filmen The dark knight).
Stakaren dog för ungefär exakt ett år sedan (22/1-08) och han vann ett pris som bästa manliga biroll i oskarsgalan tror jag (läste snabbt egenom inlägget på den andra bloggen!).
Hans mamma, pappa och syster tog emot priset. Och tydligen nämde dom hans dotter Mathilda, 3½ år. Stackaren..
Och hans sista film The Imaginarium of Doctor Parnassus har biopremiär i sommar.
I den filmen delar Johnny Depp, Jude Law och Colin Farrell hans roll eftersom han dog innan han hann avsluta rollen.


fattar knappast hur jag vågade söka på bilder av honom i senaste batman. Men om man söker på hans riktiga namn, så är han ju faktiskt ganska snygg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

u know! i love him!

2009-02-23 @ 19:40:49
URL: http://soofaaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han är inte ganska snygg, är ju cpsnygg. Bajs att han är död. dmmadummadummadumma!

2009-02-24 @ 01:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0