svar.

vad hände med johan?
alltså, känslor kan helt enkelt slockna. och det är jobbigt, för jag och johan kom ganska nära varandra.
men som sagt, allt har sitt slut. även kärleken

gillar du en annan nu?

faktiskt, så gör jag inte det.

håller med..vad hände med den där killen du skrev om ett tag? det här är ingen fråga direkt utan bara något till bloggen..typ. kan inte du lägga in flera bilder på dig? kanske dagens outfit? eller bara tips om dig själv.. heltenkelt, din blogg är superbra bara du skriver..keep going bruden. Puss på dig

som sagt, kärlek slocknar.. Det ska jag göra. Ska försöka!
Tack så himla mycket!

Är du normal ?
Jag själv ser mig inte som onormal, men ..

Varför är du så störd ?

Ja, den frågan har jag också alltid undrat över..

vad använder du för smink?
inte alls lika mycket som förut. Men nu har jag börjat med Foundation. Men jag har det som underlag, sen så har jag puder och mascara. inte en big deal

har du alltid haft långt hår?
nej, det har jag inte. har faktiskt haft kort hår också. Men har nästan allid haft lagom långt. Mitt hår växer ändå som ogräs.

hur kan du få dina ögonbryn så perfekta?
Oj, jag själv ser dom inte perfekta. Men jag noppar dom när det behövs

vart köper du oftast dina kläder?

Gina är en av favoriterna, sen så kan det hända att jag glider in på hm och så. Men just nu har jag mest kläder från gt

oskuld?
jag är oskuld, ja

första strul?
Det va i 5an tror jag

vad tyckte du om elverket? saknar du det?
Tyckte det va otroligt roligt först, men nu när jag tänker efter är det mest pinsamt och jag skäms som tusan.
och nej, jag saknar det ABSOLUT inte.

musiksmak?
olika fakiskt, men mest rnb och hiphop

största misstaget i ditt liv?
att jag boffade. det är en sak som jag ångrar

stjärntecken?
Lejon

favorit affär?
Ginatricot mm

drömresa?
ändrar mig med den frågan hela hela tiden. Men den allra högsta drömmen är nog Hawaii och La, men jag har redan varit där. Men igen!

drömjobb?
Jobba inom makeupen.. Alltså make up artist eller något liknande. Bara jag får hålla på med händerna

hur ser drömkillen ut?
Som zac ;). Nej men , alltså jag vill ha en omtänksam kille, hälst brunögd. Fast blått funkar också faktiskt.
Och blondin, inte allt för blond utan ljusbrun eller mörk blond

bästa sommarn?
sommar 07.. jag vet bara inte varför, det kändes som att jag träffade så många den sommaren. Som jennifer, hanna, jessica och några andra. Sen så sommaren 08 är också ett minne, speciellt spanien

hur lång är du?
160 :P

är du från något annat land?
den frågan har jag svårt att svara på.. jag har gener från spanien. Men jag har svårt att säga det. Så jag säger, Nej

är du oskuld?
fortfarande lika mycket som förut, ja

gillar du någon kille just nu?
Nejp. Hoppas på att hitta den

vad tycker du om 8orna och 9orna i din skola, tror du dom tycker du är fjortis??

Jag tänker knappast på dom, och dom får tro som dom vill. Om dom tycker jag är fjortis, deal.
men dom som stämplar mig som fjortis pga sminket och klädsel. Dom känner inte mig, dom har inte alls en bild av mig som person, dom ser bara en tjej med sminkat ansikte.

ngn kille du gillar nu ?
Nej, nej nej.

vilka bloggar läser du ?
Det är ganska många, faktiskt!!
men.. Det är Elviras, Sofias, Louises, Dollyblond, Kissies, Paow (paulina), Tagen(desiree), Blondinbella, Fredrikas, Linneas&Alexandras.
sen kan jag titta in i andras bloggar som jag känner också, men dom här bloggarna följer jag regelbundet

vad brukar du göra på helgerna ?
Ta det lugnt, vara med vänner. Och varanan helg så är jag med pappa ju

ngn kändis du har som "förebild"?
Nej, faktiskt inte. Tror inte på sådant, men förut va det nog Jessica Simpson

gillar du nån kille i din klass just nu, eller har gjort ?
Nej, det gör jag inte. Skulle heller inte göra, och har inte gjort

om du är oskuld. vem skulle du vilja förlora den med då ?
jag är oskuld, och det känns som att jag verkligen vill vänta tills jag hittar den "rätte". Jag vill vara kär, inte något himla engångsligg.

vad är ditt drömmjobb ?
Make up artist :)

gillar du jeans mer än leggings/thights ?

Nej, jag är en leggins/thights brud. jag gillar inte jeans. och har knappast gjort heller. Och så förblir det.

fjortis varning på dig : JA !
Som sagt, efter som att 8A har skrivit det här så garanterar jag att det är dom i min skola.
Och asså, ingen av er känner mig. Så ni kan INTE avgöra det av mitt ansikte och såvidare.
Och efter som att jag va fjortis innan så går kanske inte den stämpeln bort.
även om jag skulle komma osminkad och så till skolan, så skulle ni fortfarande se mig som en fjortis.
Jag tar inte åt mig om ert snack längre. ni känner mig inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0