bastat i dag!

Hej, dålig uppdate!
Men bara jag skriver så får ni bli nöjda
Dagen har gått med små steg och det känns som att jag levt klart hela mitt liv på en dag. Men det vet jag att jag inte har.
Jag har bastat! Första gången år 2009!
Det är det jobbigaste som finns, man kan inte andas och sedan så blir man röd och svettig.
Men det är bara för huden att basta tydligen !

Har även köpt den där venus rakhyveln jag snackade om. Det funkar utmärkt bara att den är vas som tusan.
Fick ett litet sår med det har slutat blöda.

I morgon är det skola sorgligt nog, men det är bara att bitta ihop.
Snart ska jag ringa jesper om det är ok för honom...

xo


jag och elvira är känisar, eller vad säger ni ;)

Kommentarer
Postat av: grannen :P

HAH! du har inte alls bytt blog adress, muahhahah

2009-01-12 @ 17:26:32
Postat av: Cornelia

hur har du gjort den där bilden ? (a) <3

2009-01-12 @ 18:26:00
URL: http://corneliat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0