Detta fält måste fyllas i, tydligen x)

Bloggen går inte så bra, har bara 70 besökare..
jag glömmer bort helt att blogga, lixom. I går satt jag och tänke att jag skulle blogga och så och så hade jag allt i mitt huvud om vad jag skulle skriva.
Men när jag väl sätter mig vid datorn och ska skriva så går det inte.. Jag kommer inte på vad jag ska skriva, sitter som ett frågetecken och efter det så gav jag upp.
Jjaaj, sitter med elvia och sofia, dom snackar om något. Jag fattar inte.

Igår va jag med jessica och vi hade det mysigt, FÖRUTOM MIN MENS :P
nej, nu ska vi inte gå in på detaljer här. Förlåt om jag är äcklig, men det är narturligt?!

Nej nu ska jag vara lite social,

kiss and hugs


vill ha sommar och håriga magen

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-18 @ 16:29:31
URL: http://jennq.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem vill veta om din mens?

2009-01-18 @ 18:38:56
Postat av: Victoria

alla tjejer får det, så shut up för det är helt naturligt. d är inte alls fel att skriva om d

2009-01-18 @ 19:39:45
URL: http://victoriau.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså palla hacka på elin som vågar skriva att hon har mens? elr e det bara jag som tykr så?

2009-01-18 @ 20:48:06
Postat av: b

första kommentaren: ingen har bett dig att läsa heller, så stick!

2009-01-21 @ 16:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0