funderar

Elvira sover och jag sitter och funderar..
på er alla som kommenterar anonymt. Är det så att ni inte vågar säga vilka ni är eller så?
självklart, så kanske man vill kommentera anonymt i bland, men hela tiden funkar inte.
Jag har absolut inte något emot att ni kommenterar anonymt, men jag vill gärna ha en bild på hur ni är som person.
Och hur många kommentarer som är anonyma är inte elaka. Jag vet att ni är väldigt hygliga mott mig och så, men när det väl gäller så kommenterar ni gärna illa.
säg bara vem ni är, så svårt är det inte egentligen..
Jag blir bara glad och så..

eller det funkar bara om ni lägger in eran blogg adress och så. jag vill ha en bild på er.
Som ni har en bild på mig!

Jaja, onödigt inlägg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DEJ!! <3333

2009-01-19 @ 21:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0