Hur kan min skola ge oss läxor första dagen?

Ja, det är frågan.
Vi har fått kemi läxa, men hallå. Ger man elverna läxa första dagen?
Jag tycker det är väldigt mkt begärt av dom. Vi kommer alla jätte trötta från ett jullov och så ger dom oss läxa.
Jag som knappast kunde somna igår kväll, hur ska jag lyckas plugga nu..
Jag känner att jag inte har lust att sätta mig och göra läxan efter som att är trött och ofräsh efter en lång dag i skolan och sittandes mellan sofia och en kille som satt och flåsade i bio salongen.
Jag har bara lust och somna och lägga mig i ett varmt bad utan att bekymra mig över läxor och allt som krätsar runt skolan.
Nej, det är bara och göra, efter som ett av mina nyårs löften är att kämpa i skolan.


Kommentarer
Postat av: emelie

det tyker inte jag man ska göra. vi fick läxa över lovet :S. bajs på skolan

2009-01-07 @ 20:20:48
URL: http://livetenligtmiliw.blogg.se/
Postat av: Anonym

ELLER HUR

FUCK SKOLAN!

2009-01-07 @ 20:23:32
URL: http://soofaaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0