måndag den 19

Hejsan hoppsan.
Har precis kommit hem från den livslånga dansen! Men så kul det är.
Skolan, som sagt. MÅNDAGAR, inte alls en höjdare. Har lust och skrika att måndagar suuuuuger!
Imorgon, ska jag va fin kläd. Ska ha klänning och lockat hår tror jag, not bad.
Vi börjar även halv nio, men jag ska upp halv sju och fixa mig fin.
VI ska se om min locktång funkar, det borde den. Efter som att den sitter ihop med min plattis.
Så att, vi får allt se. Det lär ta flera minuter tills håret blir bra. Men vill man va fin så får man lida pin.
Känner hur varm jag är och funderar på en lång varm dusch.
Fast först ska jag käka.
KÖRV och strips blir det. muma!



ursäkta graffiken! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0