NEJ NU MÅSTE JAG HA EN NY KAMERA

Asså å, nu när jag stoppade in USB sladden i datorn och den ändra delen i min mobil så började den haka!
Det funkar inte att ladda över, och jag testade hela tiden. Men det funkade inte.
Måste måste, allt gå sönder som jag har.
Nej, min mobil funkar utmärkt i övriga fall, men inte att ladda över bilder med.

Bild av FUJIFILM Z20FD PINK

"FinePix Z20fd har bloggläge som automatiskt anpassar både bild och film till e-post, bloggar eller sajter som YouTube."
1699 kr på onoff.  Passar inte det mig utmärkt?! Jag som älskar att göra video bloggar, ta bilder på allt.
Den har även 10 mpx kamera. Men probelmet är att, jag får hela mitt barnbidrag. Men, jag behöver då lixom 700 kr till.
OCH Ååå, det kommer jag aldrig lyckas muta mig till med mamma.


Kommentarer
Postat av: jessicat

vill också ha en sån (:

2009-01-06 @ 21:59:27
URL: http://favoritfejk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså det finns ju jättemånga rosa kameror till ett lägre pris, om nu det är problemet. Dock kanske inte med 10 mpx, men 8. - Rosa kameror med bättre märken. Kör hårt!

2009-01-07 @ 19:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0