svar






Okej.. Mitt svar på ditt patetiska kommentar är nog såhär. om jag ska formulera mig rätt;
Därför jag döpte henne till 96a va därför att jag viste inte va hon hette på rikigt. Det är det, jag har inget annat att säga.
och sure om du tycker jag är patetisk som säger att hon är 96a. Men för tusan, det är hon ju.
Och jag ogillar vissa 96or och så gillar jag vissa, jag är tex kompis med några. Min bästa vän va en 96a, sowat?
Och jag skiter fullständigt i om 94or hatar mig, för att jag kanske hatar dom också. Ingen kan hata någon som inte känner den personen.
Och "hata" är ett starkt ord.


Kommentarer
Postat av: pia

Läste din fråga till BlondinBella. Kan låta långsökt, men jag skulle råda dig att gå till läkaren för blodprover. Det kan vara så att du har brist på något vilket får dig att känna dig nere. Så var det för mig.

2009-01-25 @ 21:24:13
Postat av: Anonym

haha karoline har skrivit det asså karolinebark

2009-01-26 @ 15:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0