del 2

4an, började i en ny klass. det gick bra, kände dom flesta och älskade min fröken.
Fast förlorade johanna ganska mycket och umgicks mycket med en som hette Caroline. Och bea ganska mycket på fritiden och så. Fyran va ganska långt och jag  kände ingen smärta under den tiden. Levde livet helt enkelt

Fick även veta att jag skulle bli stora syster ännu en gång, då åt underbara Viggo. Minns att det va en onsdag.
Sommarlovet till femman gifte sig även mamma och uffe.



5an, bea och hela co kom upp till våran klass. Det blev en stökig klass och jag älskade att gå till skolan.
Började även att sminka mig och kaxa upp mig, vi fick ett smått ryckte i hela skolan om att vi va farliga och så. Alltså jag och bea, men vi viste att vi inte va det.
Jag och bea bråkade ofta om en kille, fast. Det slutade med att vi dumpade honom direkt.
Skolan flöt på, eller kanske inte så. Fick kämpa i visa ämnen. Körde även ont-i-magen på glos förhören i engelskan. Ingen trodde mig dum jag va.



Pappa hade träffat Åsa sen jag gick i 2an, glömde att säga det.
Umgicks även väldigt mycket med Jennifer, Kajsa, Jessica och Hanna(vad) under sommarlovet till sexan.
blev bästavän med hanna fast är ingenting nu längre.



6an, ny skola, nya möjligheter, nya vänner och ny framgång. Sexan började ganska bra, sminkade mig mer och mer för varjedag som gick. Blev skolans fjortis med Elvira.
Fast allt med när sexan började så stupade jag neråt. Hade fjortis killar som då tex Stefano.
Även i sexan va jag  på elverket första gången. Trodde jag va något och sminkade mig överdrivet mycket. Blev mest känd över en bild på fjortisjakt, neger bliden. Med hanna, jennifer, kajsa och jag då. Den blev den största fjortisbilden och då började allt stupa neråt.
Blev tight med jennifer, hanna, kajsa och jessica. Vi umgicks under hela påsklovet. Vi rökte, blev tagna av polisen (inte jag då, utan dom) boffade osv.

 

Efter det så gled alla isär, Jennifer dissade oss för dom äldre och farligaste, Jessica också. Hanna återgick till täby crewet, kajsa till sina gamla och jag till sofia och elvira. Sen va det över ungefär.

Sommarlovet till 7an behöver en egen lista, tappade kontakten med Elvira under hela sommaren. Umgicks bara med sofia och i bland med hanna och jessica. träffade lukas och blev tsm med honom. Åkte till Spanien med bästis och fick otroliga minnen. Blev dumpad.Va mycket på ung och även the voice och nrj. 

 

7an, problemernas årskurs.. Skolan började bra men går dåligt nu. Det posetiva va att jennifer började i min klass. Fick sämre självförtroende och komlex över min kropp. Känner att livet inte är värt att leva.
Umgås varjedag med Sofia och Elvira, mina absoluta närmasta.
Träffade Jesper som fick mig att må dåligt (förlåt jesper!), det gick över ibland och gick ner i bland. Träffade även johan, TACK GUD FÖR DET..

Sjuan fortsätter nu också..

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag e med :D::D:D:D:D:D::D:D:D:DD:D

2009-01-21 @ 19:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0