frågorna & svaren

Hur lång är du och hur mycket väger du?
Svar: Jag har 163 cm, fast jag tror jag växt en cm eller nått x) sist jag vägde mig så vägde jag 52 kg.

Är du kär i någon?
Svar; Jag är kär i en norman :p, haha nej men. Jag har fått tillbaka känslor för en tror jag.

Vilken är din favoritäffar, när det gäller kläder?
Svar; Gina typ, fast det är otroligt olika!

Hur många bloggar har du haft?
Svar: 3 :)

Är du nöjd med dig själv?
Sva: Jag har mega dåligt självförtroende och självkänsla, även mina lärare har märkt det. Men jag försöker bygga upp mitt självföroende, saknar dig också Johanna!!!


hur är du som person ? är du ute och festar m massa sprti ochså, eller ? ´kan du inte skriva ett inlägg om hur du är ?
Svar: 1.jag är en ganska blyg person, men ändå snäll och en person man kan lita på.
2. Nej, jag festar inget. Haha, jag är mer en hemma människa. Men jag får väl börja festa mer tycker jag själv.
3, det kan jag göra!!

favoritplagg i garderoben? :)

Svar: Shaait, vilken svår fråga. Verkligen. Jag älskar bas kläder, som typ ribbade linnen och vita/svarta tee.


är du bitchig , eller är du lika snäll som du verkar ?

Svar: Absolut inte bitchig! inte alls, jag är snarare en snäll person. Fast jag kan ju hugga till och bli kaxig, men en sådan sida har väl alla? ;)
 

Vad är ditt största komplex?
Svar: Min rumpa, ful och hängig!! . jag tycker oxå att mina bröst är föööör små. Haha

Hur många pojkvänner har du haft, ungefär? och vad heter dem? (a)
Svar: Seriöst? Haha, inga typ

Blir du lätt brun?
Svar: Yepp, 10 minuter i solen räcker för att få en bikini rand

Biter du på naglarna?
Svar: Nej, men på nagelbanden

Vilken frisyr gillar du mest att ha?
Svar: I 'heart' Plattång!

Drömjobb?
Svar: Make-up artist. Det är det ända jag vill bli seriöst. Eller typ advokat :p 

Gråter du ofta?
Svar: Inte alls ofta, nu på sista tiden har jag bara gråtit av filmer och min dröm norman

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Svar: som alla andra typ? :p jag försöker inte göra min klädstil speciell, den är som den är. 

Hur ska din drömkille se ut?
Svar: Medel lång, brunett, snygg kropp och fina tänder och ett fint leende :p och sedan så har jag ju en drömmis.. Zac <3333

Vilken är din favorit glass?
Svar: Bj's med brownie. Mummmaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0