tjat tjat, läs på egen risk

Jag satt och tänkte på en sak för en stund sedan.
Att man kan vara så beroende av någon.
Jag vet, jag har dragit egenom det är 50elva gånger men jag måste säga det här .
Ingen fattar mitt beronde till Zac. Ingen gör det.
OCh jag tycker inte heller det är kul att vara beroende av en människa.
Lixom, så fort det står något om honom i tidningen, rispar man in det i hjärnan och kommer ihåg allt som skrevs.
Och det är en annan sak att vara beroende av nikotin, narkotika osv tycker ni..
Men asså, om ni skulle veta hur jag kände varje gång jag tänkte på honom. Hur ofta jag ryser till i min kropp.
När jag förstår att jag är kär i en kändis.
Jaa.. Då förstår jag att jag är ett freak.

Folk har sagt det, "Elin, ge upp din dröm, det kommer aldrig gå i uppfyllelse". men och? jag bryr mig inte, jag drömmer och det är väl bra?

Minns en gång, jag vaknade av en dröm och grinade och viste att, drömmen inte alls va sann.
Det gjorde ont i mitt hjärta.

Detta är fan inte lätt, man måste övervinna det här


Kommentarer
Postat av: Mariama

du är inte ensam;) haha

2009-07-12 @ 16:18:31
URL: http://thatismyname.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart hittar du bilderna? :)

2009-07-19 @ 21:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0