Fixa kortet nu mamma?!



Kom precis in från en halv timme hoppandes på studsmattan.
Va man svettas
. Hoppas det förbränner lite!
Ska göra det varje dag nu hela sommaren hade jag tänkt.
Måste ju få den slanka kroppen till sommaren.
Försöker få bort det där handikappet "JAG ÄR TJOCK!!!" Det intalar jag mig själv minst 2 ggr per dag att jag är tjock, men försöker vinna över det stadiet.
Jag är mest irriterad på mina valkar på magen och att jag inte har några kurvor.
Fast jag  älskar mina ben! :D även fast dom har ärr osv!
Tur att jag tycker om något iaf..

Bort från det, dagen har varit ok. Har absolut inte gjort något.
så det är alltid lika skönt, va irriterad framåt på dagen för att mamma inte hade tid att gå med mig till banken och fixa mitt kort. 
Men skit samma, har hela sommaren på mig.

Måste söka lite på bikinis på hm, måste beställas nu..!

Måste duscha nu, se ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0