sims

 JAG HAR DAMP PÅ MITT THE SIMS!!!!!!!!!
Asså min dator tål typ inte sims men det gör den tydligen när min syster spelar.
Kostigt tycker jag..
För att göra det klart för er så har jag the sims 2 hos mamma och 3an hos pappa och ni kör jag med tvåan, eftersom jag är hos mamma. haha. förlåt om jag gör det komplicerat.

Men jag kan också tro att jag har för mycket fusk koder på min sims så att den blir överbelastat eller något.
Suck..

Jaja, ska inte försöka mer :p


haha, den här bilden ser härlig ut asså!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet den dära själva koden när man drar upp värdena och skit, man måste stänga av den varje gång man loggar ut, för annars kan den fucka sig! så gör det

2009-06-17 @ 21:34:26
URL: http://soofaaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad tycker du om the sims 3?

2009-06-17 @ 21:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0