sommmar sommar sommaaar

Ja, som ni kanske förstod bestog den censurerade rutan av ett blonderings medel.
Som då inte levde upp till max, har färgat tillbaka till en ljus brun nyans..
Inte riktigt som min andra. Men jag ska låta mitt hår blekas och sedan slinga breda slingor hos frisan.

Det känns iaf inte som att sommarlovet har börjat, regnet bara öser ner. Jag har ont i huvudet och är deppig.
Fast jag tänker bara att allt grönt blir grönare, så jag tänker iaf posetivt!

Som sagt, som ni kanske läst i sofias blogg så har jag varit med sofia och elvira igår, vi typ käkade på pizzerian och sedan färgade vi mitt hår. Som inte blev som vi tänkt det,
har några bilder på mitt hår i mobilen, men jag kan inte ladda över dom för att min syster och hennes kompis har bombaderat datorn där uppe med the sims.

Skulle träffa sofia dag, och här kommer ett svar till henne : ******* har inte svarat på mitt sms som jag skrev, jag är trött och fysiskt sjuk typ (?)

Nu ska jag äta,

NOLL BILDER, NOLL INTRESSE.

Ses imorgon eller ikväll.
LoVe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0