tidsfördrift

1. Hur gammal är du om fem år? jag är ju fortfarande 13 så 18 kommer jag vara, men fyller år i augusti :D
2. Vem var den sista du träffade? Räknas familjen som springer runt i huset, om inte så va det sofia
3. Hur lång är du? 163 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? The hot chick
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? till mamma "kan du hämta mig?"
7. Vad är dagens planer? Kolla på en film
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMSa, smidigare så
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? 10 minuter sedan typ
11. Vilken ögonfärg har du? Grå/blå
12. När vaknade du idag? Tolv, av att jag fick sms
13. Har du någon gång hittat en katt? Nejp
14. Vilken är din favoritplats? Min säng ;)
15. Vilken plats föredrar du minst? Offetliga toaletter, usch 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? om tio år är jag 28, hoppas på att jag bor kvar i usa då, fast om inte, så vill jag vara i sverige hela livet
17. Vad skrämde dig som barn? Spiderman
18. Vem fick dig att skratta senast? Min lillebror
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Yepp, det är jag
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär -.-
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor och t-shirt oftast
22. Hur många kuddar har du i sängen? äääääää... jag har typ 2 kuddar jag sover på, men runt om kring mig har jag 9 kuddar
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Neeej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Sällan med främlingar, men med dom jag känner snackar jag nästa hela tiden
27. Vilken är din favoritglass? BJ och piggelin
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara dom
29. Tycker du om kinamat? Aa
30. Tycker du om kaffe? aa
31. Vad dricker du till frukost? Äter sällan frukost, ska skärpa mig med det, men det blir väl mjölk eller juice
32. Sover du på någon särskild sida av sängen? när jag är själv, imitten, med någon, längst ut
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Självklart
35. Är du en beroendemänniska? Va? x)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Haha, ja, sofias moster fyller år samma dag som mig, fast jag känner henne inte :p
37. Vill du ha barn? Nja, vet inte riktigt. Om jag vill ha något så vill jag helst ha 1 barn
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, fast inte så himla bra ;)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool, fast hav är härligt också
41. Vad spenderar du helst pengar på? Skit saker i guess.
42. Äger du dyra smycken? Nej, inte va jag vet men hade ett guld halsband med ett hjärta som jag bet sönder när jag va mindre :o
43. Har du någon gång testat narkotika? nej och skulle aaaaaaaaldrig göra
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett äpple
45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla mina kompisar är roliga på sitt sätt, har ingen speciell person
46. Välj ett ärr på din kropp? ett rivmärke på min arm från min syster
47. Vad har du för ringsignal? En klassisk. Som låter som en gammal telefon, RIIIIIIIING
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ett par
49. Flirtar du mycket? Det vet jag inte :p
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Jag har inge profilbild
51. Kan du byta olja på bilen? Hahaha, har aldrig försökt, men jag skulle nog inte kunna det
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej?! har inte bil eller körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? Expert på att rodna, en bra bok!
54. Läser du dagstidningen? Aftonbladet eller så? Neej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej eller räknas frida?
56. Dansar du i bilen? Alltid
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 105.1, NRJ
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ingen som helst aning
59. När var du i kyrkan senast? Oj, kommer inte ihåg!

Kommentarer
Postat av: sofia the saarm

du är inte 28 om 10 år gumman,

2009-06-21 @ 21:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0