tisdags shopping

har inte kunnat blogga på ett tag för att jag har varit utan internet ett tag, ¨
men nu är jag tillbaka.
Dag va jag i stan med klassen, vi va på något museum och det sög verkligen!

Sen så stanade jag sofia och elvira kvar i stan och jag fick med mig saker hem .



BEACH BALM!!!! Gud va härligt, då har jag det köpt, har verkligen letat efter det och så finns det!
125 kr på pashion souk gallerian
Örhängen och armband från hm, ska ha det till min underbara klänning som har blivit lite gul efter jag hade sprutat vanish på den... :/ men jag har tvättat den så att den har blivit mindre gul
59:50 kr styck

Och under det svarta, ser ni att det ligger något, mohahah, ni får inte reda på vad förns än på fredag, FEEL THE PAIN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ut som hårfärg ? :P

2009-06-10 @ 16:48:34
URL: http://upss.blogg.se/
Postat av: Olivia

wannabe desiree nilsson?

2009-06-12 @ 16:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0