watch your self

Innan jag skriver ett inlägg måste jag svara på en fråga..
Bara för att jag, elin söderholm vill få mitt hår blont till sommaren så är jag wannabe dessie?
Ni ska veta att jag har färgat tillbaka mitt hår nu, från det jävligt missfärgade håret till en ljusbrun nyans.

Men bara för att folk som färgar håret och inte ens är natruligt blonda så är vi wannabe kissie och dessie?
Jag förstår fan inte ens konseptet på det där skitet?

Jag blir fan upprörd.
Det är som att killarna skulle vara wannabe den första som fixade till fjortisfrillan, den som snaggade sig?
Åååååååå nej.
Så funkar det inte.
Stay a way and let me live my life.
Om jag vill bli blond så visst.
men nu ska jag inte bli det på ett tag, ska låta solen bleka mitt hår och sedan slinga det efter Grekland.
Mitt mål är att blir blond en gång i mitt liv och det ska jag leva upp till, lika mycket som att jag håller fast min dröm om zac.

Argh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0