20 saker ni kanske inte viste!

1. Jag är skit rädd för clowner
2. Jag blöder näsblod varjegång jag drömmer mardrömmar
3. Jag gråter alltid varannan dag, om jag inte gör det har ja något fel
4. Jag är duktig på att göra ansiktsuttryk
5. Jag är rädd för att göra bort mig, men gör alltid det bästa av situationen
6. Jag har varit olykligt kär 1 gång
7. Mina föräldrar är sparerade
8. Min lillebror är inte min riktiga utan låsas. Fast det är min mammas barn
9. jag älskar beck och wallander filmerna
10. Jag tycker inte om att shoppa. Men gillar kläder
11. Jag har en skönhetsfläck på kinden
12. Jag älskar chocklad
13. Jag är lätt skrämd
14. Jag har bara två nära vänner
15.Jag har levt i 7 olika hus, inklusive dem husen jag bor i nu (pappas och mammas)
16. Jag älskar smink och skulle kunna gå i flera timmar på make up store
17. Jag har sätt alla hsm fimer mins 25 ggr.
18. Jag har gråtit 2 dagar i sträck
19. Jag hatar min kropp
20. Jag suger i skolan

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! vad har du för typavsnitt på dina rubriker?:)

2009-03-10 @ 14:29:53
Postat av: Din mamma

visste allt redan

2009-03-10 @ 15:57:52
Postat av: jenny

åh, jag älskar oxå beck och wallander, trodde jag typ var ensam om det. hahaha :)

2009-03-14 @ 13:20:12
URL: http://jhenys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0