go elin

Efter jogging turen så va jag helt slut, la mig i soffan och orkade inte.
Även fast jag joggade i 10 minuter så kändes det som en evighet.
Antagligen progrund av min kondition, men what ever! Bra början!!!
Sen så käkade jag..
Och snart ska jag hoppa in i duschen.
Men jag sjuter på allt, så det blir väll duschen vid halv 10/11.
Men ska bli färdig fort.


lägg märke till hur jag håller pennan!
Vet inte hur jag håller, har aldrig sätt den ur det här perspektivet..
hrrrm, våran "special" lärare har klagat, men fuck off. JAG SKRIVER TYDLIGT IAF :P


Kommentarer
Postat av: rebecka.

jag håller också pennan så:O alla kommenterar det. haha -.-

2009-03-29 @ 19:26:57
URL: http://hillerbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0