guldlock-håret by elin!

Superhuman...
Fastnat på den låten, dagens drog låt!
Juste, nu ska jag snacka bullshit.
men jag ska visa hur jag gjort mitt hår..

 
1. Jag börjar med att bortsta egenom min kaluffs och plattar det.
Efter som att jag hade andra lockar i mitt hår innan. (Ni som undrar över min plattång så är det både locktång och plat i ett! SMIDIGT, fast locktången används.. aldrig)


2. Jag flätade mitt hår i delar, och det blev sammanlagt 8 flätor i mitt hår.
Tänk på att fläta hårt!


3. Sen är det klart, så nu ser man så himla snygg ut i håret asså!

Och i morgon innan jag drar mig till skolan ska jag visa varför jag ville ha det lockit!
Nu ska jag sova.. Måste måste

Kommentarer
Postat av: B

För extra effekt;

Blöt eller duscha håret innan du flätar håret så lovar jag dig att håret blir lockigt!

kram

2009-03-12 @ 18:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0