iam not tierd

Jag har märkt att även fast jag pluggar och pluggar till prov och liknande så får jag g eller ett svagt g.
jag är en ganska stark människa. Men mina lärare får mig att sänkas ner till botten.
Elin du måste öva mer, du måste kämpa blablabla.
Tror dom inte jag har det varjedag, jag hör det exakt varjedag!
Mamma som säger det, pappa eller en annan nära familjemedlem och även vänner.
Jag vill inte höra det från någon gammal gubbe eller tant i en ful outfit utan jag vill höra det från mina föräldrar som ändå jag kan lyssna på så otroligt mycket.
Jag är inte bortskämd och tar allt för givet, att man ska ha det och det.
Men jag vill inte höra av mina lärare om min skolgång, även fast det är deras ansvar.
Jag vill kämpa själv, och ta tag i allt i min egen takt. Jag tar den tid jag behöver, thats it.
Visa av mina vänner får allt det önskar och va det pekar på, och jag nämner ingen. För att dom vet väl vem dom är..
Men dom är fina tjejer, dom är duktiga i skolan dom kämpar.. Dom har säkert gjort sig värda det dom får. 
Men elin, du har bara gåt i skolan 12 terminer ungefär, du har hela 8,9, 1ring,2,3 och sedan högskolan.
Se det ljust!
Men jag vill ta allt i min egen takt.
Jag vet hur mycket jag tjafsar om skolan osv.
Men under den här tiden jag fick mina 76/100 på mitt engelska prov så har jag tänkt att fan, nu ska jag klara alla andra prov. MEN IKKE..
det är snart fan ingen ide att jag pluggar till saker. För att jag snubblar alltid.
Men jag ska inte ge upp..
Jag har inte fått betyg ännu och i 8:an , ska jag ge allt jag har


Kommentarer
Postat av: louise

helt rätt elin, jag håller heltklart med dig! det är samma här, men asså ge inte upp även om alla lärare är svin, okej?<3

2009-03-18 @ 16:57:19
URL: http://justmylifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0