kanske byter jag ut zac? :o

Världens bästa torsdag..
JAG HAR KRAMAT EMD!
Och iam so proud. Jag frågade om jag fick en kram, och när jag va uppe på scenen så blev jag knäsvag,
jag har alltid gillat erik och så sitter han där, livs levande och jag får krama honom!
SHAAAAIT.
Stod säkert en timme och väntade på att komma upp till dom, och att vara där uppe varade säkert i 5 minuter.
men det va värt..
Och erik sa att jag va snygg.. Kanske får jag mer självförtroende!
Och han sa att vi skulle kramas i mer än 5 sek och vi stod där as länge och  kramades. Jag tror jag dog!
OCH SÅ SA HAN ATT JAG SKULLE BLI "SNYGG"-Elin.
Gaad, och Danny.. Han kramade mig också och luktade på mig och sa att jag luktade skit gott!? 
och så sa han att jag va söt och att jag hade fint namn! (ängel)
Dom kanske säger det till alla, men vadå. Glad blir man ju.. 
Tänker lägga upp bilder på min kram med erik, tiden stannade! Och min skiva med autografer från alla. 
BABY GOODBYE! :D<3 

(sorry för desperat inlägg)

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, skulle egentligen också till täby c, men jag glömde bort! Och jag menar, om du har fint namn har väl jag också fint namn :)

2009-03-19 @ 21:45:54
URL: http://kollasuw.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah gu va gulligt :')

2009-03-20 @ 16:06:13
Postat av: satsaren

SATSARE!! naej grattis måste man väl säga

2009-03-21 @ 21:20:07
Postat av: Clara

Gud vad gulligt.

Satsa på Erik, Danny har flickvän.. (a) haha.

LYCKA TILL ;)

2009-03-21 @ 23:34:27
URL: http://pybloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0