kväll+magont=sant(?)

Har verkligen ingen lust att sova.
Men jag har så jävla ont i min mage, så det är obeskrivligt.
Det kan vara mensen, eller så har jag bara magknip. Orkar inte resa mig.
Hoppade lite i Batman, och ja ni.. Jag är lite lite lite rädd över att se den. För när jag klickade så kom det upp världens äckligaste clown och jag klarar inte av det, men hade tänkt att se den med en viss sofia saarm som uppskattar dom vidriga varelserna.

Vi har bokat om våran resa till Kreta.
Jag har ju visat vart vi skulle åka, men det ända negativ va den 2½timmen i bussen.
Och Kreta har slingriga vägar, och tydligen hade vi en bekant som hade varit där och sa att bussresan va förfärlig och folk kräktes osv.
Så folk!
Vi ska resa med fritidsresor ist för ving.. Men det är fortfarande Kreta som gäller!
Hatar fritidsresor.. Äckliga engelsmän som springer runt och busvisslar och flörtar.
Tror att sofia fattar vad jag menar!

Jag måste nog dra mig tillbaka och sova!
Kram&godnatt


Kommentarer
Postat av: kilometer

http://images.protopage.com/view/737131/aq2i7nm4jyyaokzs4u6v4rmqa.jpg

Postat av: Anonym

Clownen är ju heath ledger världens bästa man! Gosh, de går inte att i n t e gilla just den clownen!:O

2009-03-21 @ 13:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0